Література

1.                Бабинская П.К. Практический курс методики преподавания иностранных языков/П.К. Бабинская.  –Минск: ТетраСистемс, 2005. – 288 с.
2.                Бим И.Л. Некоторые проблемы обучения диалогической речи/ И.Л.Бим// Иностранные языки в школе. – 1979.– №5. – С. 20 – 27.
3.                Бим И.Л. Проблема минимизации и оптимизации школьного курса и обучение диалогической речи/ И.Л. Бим, З.В. Корнаева//Иностранные языки в школе. – 1981.– №6. – С. 45 – 52.
5.                Вишневский Е.И. Опыт построения упражнений для работы в парах/Е.И. Вишневский//Иностранные языки в школе. – 1985. –
№3. – С. 22 – 26.
6.                Вишневський О.І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови: посіб. для вчителів/О.І. Вишневський. – К.: Рад. школа, 1989. – 224 с.
7.                Вишневський О.І. Довідник учителя іноземної мови/
О.І. Вишневський. – К.: Рад. школа, 1982. – 152 с.
8.                Вишневський О.І. Методика навчання іноземних мов/
О.І. Вишневський. – К.: Знання, 2011. – 206 с.
9.           Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика/Н.Д. Гальскова. – М.: Академия, 2007. – 336 с.
10.           Горская Л.Н. Начальный етап обучения диалогической речи/
Л.Н. Горская//Иностранные языки в школе. – 1984. – №1. – С. 51 – 54.
11.           Демьяненко М.Я. Основы общей методики обучения иностранным языкам. Теоретический курс: учеб. пособие для студентов факультетов романо-германской филологии/М.Я. Демьяненко. – К.: Высшая школа. – 1984. – 254 с.
12.           Дига Н. Проблемні завдання та запитання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/Н. Дига//Українська література в загальноосвітніх школах. – 2002. –  №2. – С. 28 – 31.
13.            Идиатулин В.С. Принцип проблемности в обучении/
В.С. Идиатулин//Школьные технологии. – 2010. –  №4. – С. 29 – 42.
14.            Клевченко Н.О. Навчайте дітей розмовляти англійською мовою/
Н. О. Клевченко. – Х.: Основа, 2003. – 142 с.
15.             Кіріченко В.Р. Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови/В.Р. Кіріченко//Анлійська мова та література. – 2003. – №3. – С. 3– 10.
16.           Колнер Я.М. Практическая методика обучения иностранному языку/Я.М. Колнер. – М.: Академия, 2004. – 264 с.
17.           Коряковцева Н.Ф. Теория обучения иностранным языкам. Продуктивные образовательные технологи: учеб. пособие для студентов вузов/Н.Ф. Коряковцева – М.: Академия, 2010. – 192 с.
18.           Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге/C.Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 127 с.
19.           Лукша И.В. Создание проблемних ситуацій при использовании материалов англоязычных средств массовой информации/
И.В. Лукша//Иностранные языки в школе. – 2007.–  №2. – С. 69 – 71.
20.           Маслыко Е.А. Настольна книга преподавателя иностранного язика/ Е.А. Маслыко. – Минск: Вышэйшая школа, 1996. – 522 с.
21.            Маслынок Е.А. Настольная книга преподавателя иностранных языков: справоч. пособие/Е.А. Маслынок. – 2-е изд., перер. и доп. – М.: Высшая школа, 1996. – 522 с.
22.            Мирошніченко А.Л. Навчання усного мовлення/
А.Л. Мирошніченко//Англійська мова та література. – 2004.–  №31. –
 С. 9– 13.
23. Панова Л.С. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах/Л.С. Панова. – К.: Академія, 2010. —328 с.
24.           Потьомкіна О.  ShortSituationalDialoguesforEverydayUse /
О. Потьомкіна // Англійська мова та література. – 2006. – № 19/21. –
С. 74– 75.
25. Розенбаум Е.М. Ситуативно-смысловые компоненты обучения диалогической речи/Е.М. Розенбаум//Иностранные языки в школе. – 1983. – №2. – С. 22 – 27.
26.            Ромашкіна Г.І. Шляхи створення проблемних ситуацій на уроках англ. мови/Г.І. Ромашкіна//Іноземні мови – 2009. – №3. – С. 18 – 19.
28.            Середа Л.А. Організація навчання діалогічного мовлення за комунікативною методикою/Л.А. Середа// Англійська мова та література. – 2009.– №33. – С. 9 – 17.
29.            Скалкин В.Л. Обучение диалогической речи: пособие для учителей/В.Л. Скалкин. – К.: Рад. школа, 1982. – 156 с.
30.            Скляренко Н.К. Обучение диалогической речи с использованием речевой игры в VII кл./Н.К. Скляренко//Иностранные языки в школе. – 1986. – №1. – С. 28 – 33.
31.            Скляренко Н.К. Обучение речевой деятельности на англ. языке в школе: пособ. для учителей/Н.К. Скляренко. – К.: Рад. школа, 1988. – 150 с.
32.            Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам. Базовый курс: пособ. для студентов пед. вузов и учителей/Е.Н. Соловова. – М.:АСТ:Астрель, 2009. – 238 с.
33.           Сащак Н. Розмовляємо із задоволенням: основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів / Н. Сащак // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2006. – № 5.–  С. 117– 121.
34.            Тарабаринова Н.Л. Обучение диалогической  речи на начальном этапе учебы/Н.Л. Тарабаринова//Англійська мова та література. – 2011. – №1. – С. 20 – 23.
35.            Топузов О. Проблемна ситуація в теорії проблемного навчання/           О. Топузов//Шляхи освіти. – 2007.– №1. – С. 12 – 16.
36.            Утробина А.А. Методика преподавания и изучения иностранного языка/А.А. Утробина.– М.: Приор, 2006. – 112 с.
37.            Филатов В.М. Методика обучения иностранным языкам в начальной и общеобразовательной школе/ В.М. Филатов. – Ростов на Дону:Феникс, 2004. – 416 с.
38.            Хілько Н.В. Навчання діалогічного мовлення як засіб розвитку креативного мислення учнів/Н.В. Хілько//Англійська мова та література. – 2012. –  №13. – С. 2 – 11.
39.            Хорсун М. Система вправа у діалогічному мовленні/М. Хорсун//
English language and culture. – 2011. – № 15. – С.16 – 18.
40.            Черниш В.В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу/В.В. Черниш//Іноземні мови. – 2012. –
№4. – С. 11 – 27.
41.           Чернова Г.М. Создание учебно-речевых ситуаций на основе юморестических текстов/Г.М. Чернова//Иностранные языки в школе. – 1992. –  № 3– 4. – С. 76 – 81.
42.            Щукин А.Н. Методика обучения речовому общению на иностранном языке/ А.Н. Щукин. – М.: Икар, 2011. – 454 с.
43.           Dixson, R. J. Everyday Dialogues in English [Текст] / R. J. Dixson. – New York :  Regents Publishing Company,Inc., 1971. – 165 p.
44.           Ishkhneli I. Act Out a Dialogue / I. Ishkhneli // English – 2009. – № 8. – p. 13– 16.

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ:

45.            Жолобова Н.О. Проблемні ситуації та їх створення на заняттях іноземної мови. – [Електронний ресурс]/Н.О. Жолобова. – Режим доступу:  http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/37785/
46.           Іпатій І.К. Фмування навичок діалогічного та монологічного мовлення. – [Електронний ресурс]/І.К Іпатій, О.В. Кузик. – Режим доступу: http://intkonf.org/ipatiy-i-k-kuzik-o-v-formuvannya-navichok-dialogichnogo-ta-monologichnogo-movlennya/
47.           Курлянд З.Н. Проблемне навчання. – [Електронний ресурс]/З.Н. Курлянд. – Режим доступу:http://pidruchniki.ws/12631113/pedagogika/problemne_navchannya_
48.           Новік Л.П. Методика навчання діалогічного мовлення на різних етапах навчання.– [Електронний ресурс]/ Л.П. Новік.– Режим доступу: http://www.zippo.net.ua/index.php?page_id=300
49.           Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи. –  [Електронний ресурс] /
В.Л. Ортинський. – Режим доступу: http://pidruchniki.ws/12920522/pedagogika/vidi_stili_navchannya
50. Резнік Н.В. Проблемне навчання на уроках англійської мови.  – [Електронний ресурс]/  Н.В. Резнік. –  Режим доступу:file:///C:/Users/Alinka/Downloads/vluf_2013_12(1)__33.pdf

Комментариев нет:

Отправить комментарий